Kerek esszék

Kerek esszék

MAGAMRÓL ÉS A BLOGRÓL

2017. augusztus 26. - Markos Balázs

Szeretettel köszöntöm olvasóimat!

Markos Balázs vagyok, 19 éves Születésem óta mozgássérült vagyok, kerekesszékhez kötve élek. Néhány hét múlva megkezdem tanulmányaimat az ELTE jogi karán, nappali tagozaton, ahol én leszek az egyedüli kerekesszékes hallgató. Azért jelentkeztem jogásznak, mert régóta foglalkoztatnak az esélyegyenlőség kérdései. Sokat gondolkozom, mit tehetnék azért, hogy sortársaim életét jobbá tegyem.

Blogomnak azért választottam a Kerek esszék nevet, mert nagyon szeretek esszéket, értekezéseket írni, filózni a világ dolgairól. Célom, hogy bemutassam olvasóimnak, hogyan zajlanak mindennapjaim az egyetemen. Ezen kívül kifejtem gondolataimat az aktuálisan felmerülő esélyegyenlőségi kérdésekkel kapcsolatban is. Szeretnék inspirációt adni azon sérült sorstársaimnak, akik esetleg már régóta gondolkoznak azon, hogy elkezdjék, esetleg folytassák egyetemi tanulmányaikat.

Viszonylag sokat utazom, többször járok Nyugat-Európában is. Bár ez nem egy "utazós blog", szívesen megosztom olvasóimmal az ott szerzett tapasztalatokat, hiszen érdekes látni, hogyan viszonyulnak az egyes országokban a kerekesszékesekhez, milyen megoldásokat találnak a problémákra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kerek-esszek.blog.hu/api/trackback/id/tr3312778972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Munyulus 2017.08.26. 21:51:25

Végre! De írj gyakran ám!
süti beállítások módosítása